Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Ετοιμάζει έξοδο: Ποιος είπε στον Τσίπρα «Αν δεν είμαι χρήσιμος, ας πάω σπίτι μου» Δείτε περισσότερα: http://www.fimes.gr/2016/09/dragasakis-tsipras/#ixzz4LPetqfD3

Ποιος υπερυπουργός του ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζει την έξοδο του από την κυβέρνηση και τι είπε στον Τσίπρα;
Οι αντικρουόμενες δημόσιες τοποθετήσεις του πρωθυπουργού και του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Γιάννη Δραγασάκη για το θέμα του χρέους δημιούργησαν αναταράξεις στην κυβέρνηση.
Η Real Νews αποκαλύπτει ότι είχε προηγηθεί μια μυστική συνάντηση ανάμεσα στους δύο άνδρες αμέσως μετά τις καλοκαιρινές διακοπές.
Κατά την πολύωρη συζήτηση Τσίπρα – Δραγασάκη ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης φέρεται να είπε στον πρωθυπουργό:
«Εγώ, εάν δεν είμαι χρήσιμος, μπορεί και να πάω σπίτι μου, να βοηθάω και έξω από την κυβέρνηση».
Μπορεί να υπάρχει προσωπική εκτίμηση στο πρόσωπο του αντιπροέδρου από τον πρωθυπουργό, ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο και για τον γενικό γραμματέα της κυβέρνησης και στενό συνεργάτη του πρωθυπουργού, Δημήτρη Τζανακόπουλο αλλά και τον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο, καθώς κατά καιρούς εκφράζονται έντονες αντιπαραθέσεις.
Το ίδιο συμβαίνει και με ένα μεγάλο μέρος του κομματικού μηχανισμού που διαφωνεί σε πολλά ζητήματα με τον Γιάννη Δραγασάκη.
Αξίζει να σημειωθεί δε, ότι με τον ανασχηματισμό να βρίσκεται προ των πυλών, ανοικτό παραμένει το θέμα μιας ενδεχόμενης κατάργησης της θέσης του αντιπροέδρου, η οποία θα οδηγούσε σε «αποστρατεία» τον Γ. Δραγασάκη.
Και αυτό γιατί η θέση του υπουργού Οικονομίας που εξετάζεται ως εναλλακτική πρόταση δύσκολα θα γινόταν αποδεκτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου