Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Κατερίνα Κάρδαρη: Το καμάρι της Ζακύνθου σε φωτογραφίες του Aldi Zela

Όνομα : Κατερίνα 
Επίθετο: Κάρδαρη 
Ζώδιο : Τοξότης 
Σπουδές : Σπουδές ομορφιάς Κομμωτική ¨costyle 
Ενδιαφέροντα : Χορός, αθλητισμό, shopping, modeling 
Στόχος – Φιλοδοξίες :Στόχος μου η τελειότητα με οτι ασχολούμαι.
Φιλοδοξίες: Ο χορός και το modeling 
Και τώρα :Εργάζομαι στο χώρο της κομμωτικής 
Στιγμή αδυναμίας :Στο ¨καλό¨ φαγητό 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Δεσμευμένη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Πάντα υπήρχε και θα υπάρχει φλερτ 
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Ξεχωρίζω μια κίνηση ενός κυρίου γύρω στα 70-75 να μου προσφέρει ένα λουλούδι λέγοντας μου, «αυτό το δίνω σε σένα, διότι είσαι σαν αυτό» 


Το ιδανικό αρσενικό : Να είναι απόλυτα ειλικρινείς, να μην διστάζει, να ξέρει να φερθεί σε μια ¨γυναίκα¨, να έχει τρόπους και αρχές και να είναι ανεξάρτητος. Στην εμφάνιση να μοιάζει στον ¨channing tatum 
Έχεις 3 ευχές: 1 Να επιτύχω τους στόχους μου 2 Να ανακάμψει η Ελλάδα από την οικονομική κρίση 3 Να φτιάξω το σπίτι που ονειρεύομαι 
Αγαπημένη ταινία : Τaken 1 Στέκι : Ωραία εστιατόρια με καταπληκτική κουζίνα , όμορφα μέρη , μπαρ, καφέ με ωραίο περιβάλλον Αξεσουάρ : Τσάντα, παπούτσια Ταξίδι : Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κύθνος, Σίφνος, Βρυξέλλες, Πορτογαλία (Μαδέρα) 
Καλή και κακή συνήθεια : Στα θετικά στοιχεία των "συνηθειών" μου συγκαταλέγεται η "μανία" που έχω με την καθαριότητα σε ότι με περιβάλει, σε σημείο που μερικές φορές να γίνομαι κουραστική. Κακή μου συνήθεια θα χαρακτήριζα, ότι θέλω αρκετό χρόνο να "ξυπνήσω" από τη στιγμή που θα χτυπήσει το ξυπνητήρι μου, γεγονός που μου έχει στοιχίσει μερικές φορές ακόμα και στη δουλεία μου. 
Facebook name : katerina kardari 
Instagram: : katerina_kardari 



























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου