Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Τακτική Στραματσόνι από Ιβάν Σαββίδη

Τακτική... Αντρέα Στραματσόνι (είχε εφαρμόσει το ritiro - "απόσυρση" στα ιταλικά - σε ξενοδοχείο στην αποστολή του Παναθηναϊκού την προηγούμενη εβδομάδα) ακολουθεί ο Ιβάν Σαββίδης! Με εντολή του προέδρου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, παίκτες και τεχνικό τιμ του "Δικεφάλου" θα παραμείνουν "μαντρωμένοι" στο ξενοδοχείο "Μακεδονία Παλλάς" μέχρι και το εντός έδρας ματς με τη Σλόβαν Λίμπερετς, την Πέμπτη 8 Δεκέμβρη, για την τελευταία (6η) αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Europa League.
Η αποστολή της ομάδας μετά την επιστροφή από την Αθήνα και την κατσάδα από τους οπαδούς στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", μετέβη απευθείας στο "Μακεδονία Παλλάς" με εντολή του Ιβάν Σαββίδη. Εκεί υπήρχε κλούβα των ΜΑΤ, υπό τον φόβο της συγκέντρωσης οπαδών, η οποία αποχώρησε λίγο μετά τις 2 τα ξημερώματα. Όλα αυτά ως απόρροια των τελευταίων αρνητικών αποτελεσμάτων του "Δικεφάλου" σε Super League και Κύπελλο Ελλάδας.

1 σχόλιο:

  1. Ο σύζυγός μου με άφησε για να είμαι με μια άλλη γυναίκα μετά από 12 χρόνια γάμου, ταξίδεψε για ένα επαγγελματικό ταξίδι και δεν ήθελε να επιστρέψει ξανά στο σπίτι για να είναι με την οικογένειά του, αναζήτησα βοήθεια όταν συνάντησα τον Dr Ajayi, ένα ισχυρό ξόρκι τροχίσκος. Του εξήγησα την κατάστασή μου και αποκαλύφθηκε ότι ο σύζυγός μου έχει μαγευτεί από την άλλη γυναίκα, γι' αυτό ξέχασε το σπίτι, ο γιατρός Ajayi έκανε ένα ξόρκι και ο σύζυγός μου απελευθερώθηκε από τα δεσμά και είμαι χαρούμενος που επέστρεψε στο σπίτι μετά από 3 χρόνια χωρισμού, εάν χρειάζεστε οποιοδήποτε είδος βοήθειας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον Dr Ajayi στο whatsapp / Viber: +2347084887094 ή στο email σας: drajayi1990@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή